Autumn and Winter Nail Art Challenge: 17. Penguin

             Buna!😉

           In sfarsit in seara asta reusesc si eu sa postez modelul meu de unghii din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge. Pe care ar fi trebuit sa-l postez de marti, dar am fost impiedicata de lipsa de timp liber si de reparatiile la reteaua de internet😦 .

          S-au terminat temele specifice toamnei si de marti au inceput cele pentru sezonul de iarna😀 .Iupiiiii🙂 , abia astept sa ninga si sa vina Craciunul, sarbatoarea mea preferata🙂 .

             Dar gata cu vorbaritul si sa va arat si unghiutele mele cu pinguinii :

            SNC02723 SNC02737

            Am folosit urmatoarele produse la aceasta manichiura : base coat Rimmel, Farmasi nr. 83, Farmasi nr. 84,Farmasi nr. 02, Maybelline nr. 460 Orange Couture, top coat Farmasi , instrumentul de facut puncte si pietricele sub forma de floare.

            SNC02720 SNC02721

            Pentru inceput am aplicat base coat-ul. Apoi pe unghiile accent am aplicat oja neagra,  iar pe restul unghiilor am aplicat oja de culoare albstru inchis cu particule argintii. Care m-a dus cu gandul de prima data cand am vazut-o la cerul  plin de fulgi. Dupa ce s-a uscat bine oja neagra, am desenat pinguinii cu oja alba si portocalie. La sfarsit am aplicat top coat-ul pentru a sigila bine modelul.

               Sper sa va placa cuplul meu de pinguinii😀 .

             SNC02731SNC02740

               Va invit sa vedeti si celelalte modele de unghii cu pinguinii :

12 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge: 17. Penguin

Lasă un răspuns

