In culmea fericirii :)

                 Buna!😉

           Acum cateva postari mai exact  aici ,va spuneam despre giveaway-ul oferit de Miss Happy And Her Nails . Si desigur,  imi doream foarte mult sa castig minunatul premiu oferit de ea.

          Premiul consta in : un kit complet Konad pentru a putea realiza o manichiura cu model si o oja Golden Rose Holiday #55 (oja texturata). Nu pot sa va zic decat ca rugamintile mi-au fost ascultate si minunea s-a intamplat😀 . Da🙂 am fost fericita castigatoare a giveaway-ului. Ii multumesc inca o data si pe aceasta cale pentru premiu :* Madalinei de la Miss Happy And Her Nails .

        Coletul cu premiul a ajuns la mine aproape acum doua saptamani, dar din pacate gemurile si compoturile m-au tinut de parte de el si departe de a putea sa impartasesc si cu voi minunata veste.

SNC02430

             Ei, dar cum am prins un pic de timp liber m-am si pus pe testat si exersat😀 .Sa va arat si voua ce modele frumoase am pe placuta .

SNC02432

               Sunt foarte incantata de acest premiu si abia astept sa fac cat mai multe modele🙂 .Si pe langa acest premiu am mai fost incantata cu inca o oja, pe langa alte bunatati trimise de la mii de kilometri pentru a-mi ridica moralul .Multumesc mult Loryloo :* .

SNC02577

                Gata inchei aici acest articol si sper ca nu v-am plictisit si ca ve-ti reveni sa vedeti ce modele voi realiza.Sa aveti un week-end cat mai frumos in continuare :* .

13 thoughts on “In culmea fericirii :)

  1. Felicitari trantor!
    Abia astept modele noi. Sunt super cele de pe placuta!!
    Am si eu placute multe si stampila, dar nu imi iese nimic😦
    Cu mare drag pentru oja, sunt curioasa ce vei „picta” cu ea😀

Lasă un răspuns

