Autumn and winter Art Challenge # 10 It’s Time for Red & Black

                     Buna!😉

         In seara asta revin pe blog cu un model nou in cadrul colaborarii Autumn and winter Art Challenge. Tema pentru astazi a fost sa realizam o manichiura cu rosu si negru😉 .

         Am pierdut mult timp pretios gandindu-ma la un model si  rugandu-ma sa-mi vina inspiratia si mie ca sa pot sa fac ceva pentru colaborare😀 .

        Timpul a trecut si inspiratia nu a vrut sa-si faca aparitia, asa ca presata de timp am realizat un model simplu cu ajutorul benzilor decorative😀 .De care se pare ca in ultimul timp nu ma pot desparti .Sa va arat si unghiutele mele :

             SNC02506 SNC02520

            Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Avon Reddy to Go , Farmasi nr. 83, top coat, pietricele si banda decorativa .

              SNC02498SNC02500

              Sper sa va placa modelul realizat de mine si sa-l incercati si voi🙂 .

SNC02511

                  Si sa nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce modele frumoase au realizat :

15 thoughts on “Autumn and winter Art Challenge # 10 It’s Time for Red & Black

    • Ms :* .Am tot vazut ca unele tutoriale in care imediat dupa ce au aplicat oja au si scos benzile, dar mie mi se intinde oja asa. Eu aplic benzile dupa ce s-a uscat bine oja de baza, apoi dau cu oja pe deasupra benzile si la fel astept sa se usuce bine oja si asa imi iese cum trebuie🙂 .Sper sa-ti fie de folos :*

Lasă un răspuns

