T.P.A. Group Challenge: 7.Inspired by celebrity nails

                   Buna!😉

            Dupa cum bine v-ati obisnuit🙂 ,sambata postez cate un model din cadrul colaborarii T.P.A. Group Challenge. Pentru astazi a trebuit sa pregatim o manichiura inspirata din unghiile celebritatilor😀 .

           Am cam avut o saptamana super aglomerata de compoturi si gemuri😀 de diverse sortimente , asa ca nu prea am avut timp sa ma gandesc sau macar sa ma inspir pentru aceasta tema.

           La o privire aruncata in treacat pe diverse modele am dat peste unghiutele Rihannei, care pur si simplu am stiut ca trebuie sa le fac .In unghiutele ei mi-am regasit  starea mea de spirit din saptamana ce a trecut.

rihanna--large-msg-13599985446

                Si pe langa unghiutele ei imi mai place si aceasta melodie :D  :

                 Sa va arat si unghiutele mele plus o cutiuta primita cadou, pe care o ador :

SNC02476 SNC02488

              Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Elegant nr. 305, top coat Farmasi si culoarea acrilica neagra .

SNC02490SNC02265

                Mie mi-au placut tare cum au iesit si au fost si admirate azi de un copilas mic, caruia i s-au parut interesante fetele mele😉 .

SNC02472

                  Nu uitati sa vizitati si celelalte bloggarite din cadrul colaborarii :

1.Iulia – http://iuliabeldean.blogspot.ro/

2. Agota – http://www.nailglaze.com

3. Oana – http://wanna-nails.blogspot.com/

19 thoughts on “T.P.A. Group Challenge: 7.Inspired by celebrity nails

Lasă un răspuns

