Autumn and Winter Nail Art Challenge: 9. Autumn Colors

                      Buna!😉

              Astazi e timpul pentru un nou model de unghiute din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge. Si spre surprinderea mea sunt gata si la timp si sunt incantata si de rezultat😀 .

               Pentru tema cu numarul 9 trebuia sa realizam o manichiura cu ajutorul culorilor tomnatice. M-am gandit vreo 3 zile la ce model sa realizez, aveam cate o idee apoi ma razgandeam ca nu imi mai placea .Si intr-un final am ajuns si la acest model :

SNC02440 SNC02458

               Am reusit sa fac si un mic tutorial in cazul in care ve-ti dori sa incercati  si voi acest model😀 .

             Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 02, oja protocalie de la Classics, Gabrini nr. 326, Farmasi nr. 101, Elegant nr. 305 , top coat, pensula subtire si banda decorativa .

SNC02437 SNC02439

             Pentru inceput am aplicat base coat-ul pentru a-mi proteja unghiile si apoi  oja alba pe doar doua unghiute :

SNC02435

               Dupa ce s-a uscat bine bine oja alba  am fixat benzile decorative in modelul dorit de mine. Dar din pacate in repezeala mea am uitat sa fac poza si m-am apucat de umplut patratelele :

SNC02436

               Am continuat sa umplu pe rand toate patratelele.In timp ce acestea se uscau am dat restul unghiutelor cu oja de la Gabrinii nr. 326. Am dezlipit benzile si am aplicat top coat pentru a proteja cat mai bine modelul.

                   Sper sa va placa si sa-l incercati si voi :* .

SNC02447

                       Nu uitati sa vizitati si celelalte bloggarite :

1. Carla – http://sunafterstormblog.blogspot.com/

2. Oana – http://unghiutele.blogspot.ro/

3. Rita –https://addictedofbutterflies.wordpress.com/

18 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge: 9. Autumn Colors

Lasă un răspuns

