T.P.A. Group Challenge: 5. Inspired by a country

                Buna!😉

        A venit din nou week-end-ul, iupiii. Abia asteptam sa vina pentru a ma putea relaxa dupa o saptamana super aglomerata in care nu am avut timp mai de nimic . Imi cer scuze ca postez si cu o zi intarziere😀 , dar sper sa ma iertati😉 .

           Pentru a cincea tema din cadrul colaborarii am avut de pragatit o manichiura inspirata de o tara. Si am stat si m-am gandit cateva ore bune ce sa fac, ce sa fac si idei deloc. Apoi am zarit pe biroul meu cana, pe care mi-am cumparat-o de la castelul Bran si am zis ca voi face un model inspirat de Romania .

          Asa ca manichiura mea contine un pic din culorile Romaniei si vampiri, pentru care tara noastra este in permanenta vizitata😀 .Eu sunt o mica sustinatoare a tarii noastre, deoarece este pur si simplu superba, avem cate un pic din fiecare si merita vizitata .Acum sa va arat si unghiutele mele :

SNC02377           Pentru acest model am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 92 ,Elegant nr. 305, Gabrini Matte Nails nr. 397, Farmasi nr. 02, Farmasi nr. 83, culoarea acrilica negra si top coat Rimmel .

SNC02364SNC02265

            M-am folosit si de urmatoarele instrumente : pensula subtire, punctatorul si banda decorativa .

SNC02365

                  Sper sa va placa interpretarea mea si sa aveti in continuare un week-end frumos :* .

SNC02389

                       Nu uitati sa vizitati si celelalte fete sa vedeti ce modele minunate au realizat :

16 thoughts on “T.P.A. Group Challenge: 5. Inspired by a country

Lasă un răspuns

