T.P.A. Challenge – Inspired by a season

                   Buna!😉

            Si a venit din nou week-end-ul iupiiii🙂 ,iar asta inseamna ca este timpul unei noi manichiuri😉 .

            Pentru astazi trebuia sa pregatim un model de unghii inspirat de un anotimp, unde am fost pusa iar in dificultate. Deoarece eu am doua anotimpuri preferate : iarna si primavara.

           Am optat pentru un model inspirat din primavara, deoarece nu am vrut sa-mi sara toti prieteni in cap si sa-mi zica ca vreau sa aduc iarna cat mai repede. Haideti sa va arat si unghiutele mele :

SNC02291

              Pe unghiutele mele am vrut sa desenez tot ce ador eu la anotimpul de primvara : o mica ploaie, copaci infloriti si pasarelele care ne incanta cu cip-cirp-ul lor. Din pacate am doar o singura oja mata si nu am nici un lac matifiant, asa ca nu prea se vad picaturile mele de ploaie😦 .Dar am sa va arat o poza mai de aproape si fara prea multa lumina unde se pot observa cat de cat😀 .

SNC02295

                Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Gabrini Matte Nails nr. 397 , Farmasi nr. 02 , culori acrilice si top coat Farmasi.

SNC02288 SNC02290

               Sper sa va placa interpretarea mea asupra anotimpului de primavara😉 si sa aveti un week-end placut :* .

SNC02300

                  Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti din ce anotimp sunt inspirate unghiutele lor :

16 thoughts on “T.P.A. Challenge – Inspired by a season

Lasă un răspuns

