Giveaway oferit de Miss Happy And Her Nails

                  Buna!😉

             In seara asta revin cu o postare prin care vreau sa va aduc la cunostinta ca Madalina de la Miss Happy And Her Nails  organizeaza un giveaway superb . De ce zic acest lucru, din simplul motiv ca nu cred ca exista vreo fata care sa nu vrea asemenea produse😀 .

            Eu una sigur imi doresc sa castig acest premiu:D si e exact ceea ce am eu pus pe wishlist-ul meu😉 .Sa va arat si voua despre ce este vorba :

3778755333261

                 Un kit complet Konad pentru a putea realiza o manichiura cu model. Acesta consta intr-un set cu stampila si scraper + o oja Konad speciala (culoarea dorita) + o placuta cu model la alegere. La toate acestea se adauga si o oja Golden Rose Holiday #55 (oja texturata). 

                    Ca sa va inscrieti la giveaway-ul ei, intrati aici pentru mai multe detalii.

                Sa aveti o seara frumoasa :* .

One thought on “Giveaway oferit de Miss Happy And Her Nails

Lasă un răspuns

