T.P.A. Group Challenge: 3. Inspired by your zodiac sign – Capricorn

                        Buna!😉

            Este sambata, iar asta inseamna ca este timpul unui nou model de unghiute din cadrul colaborarii😀 .Pentru tema de azi trebuia sa realizam o manichiura inspirata din semnul nostru zodiacal.

            Am cam fost in pana de idei sa zic asa pentru astazi. Deoarece eu sunt capricorn ,iar la momentul actual cam am doua maini stangi la desenat ceva mai complicat .Insa nu m-am descurajat si m-am pus pe treaba😀 in limitele posibilitatilor mele.

           Am desenat pe o singura unghie semnul semnificativ pentru zodia mea, iar pe restul am desenat cate o mica steluta peste care am aplicat un lac de unghii cu sclipici de diferite marimi pentru a crea efectul de constelatie. Sa va arat si unghiutele mele :

SNC02211            La realizarea acestui model m-am folosit de urmatoarele produse : base coat, Farmasi nr. 83 ,Golden Rose Jolly Jewels nr. 106 ,culoare acriclica si Gabrini nr. 407.

SNC02230 SNC02229

                  Am desenat cu ajutorul unei pensule subtire :

SNC01390                  Pentru inceput am aplicat base coat-ul apoi am aplicat oja Farmasi intr-un singur strat. Dupa ce s-a uscat bine am inceput sa desenez semnul si stelutele. Apoi pe unghia unde am desenat semnul zodiei mele am aplicat un strat de lac de la Golden Rose Jolly Jewels, iar pe celelalte am aplicat lacul cu sclipici de la Gabrini.

SNC02217                  Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce zodii sunt si ce modele au realizat :

24 thoughts on “T.P.A. Group Challenge: 3. Inspired by your zodiac sign – Capricorn

Lasă un răspuns

