T.P.A Challenge – Inspired by a flower

                   Buna!😉

             A venit iar week-end-ul asa ca e timpul unei noi teme din cadrul colaborari T.P.A. Astazi am avut de realizat o manichiura inspirata de o floare🙂 .

            Eu ador florile , iar preferatele mele sunt trandafiri albastri :X .Nu stiu de ce, dar m-am indragostit de ei de cand i-am vazut prima oara acum multi ani intr-o gradina botanica. A fost dragoste la prima vedere😉 .

Trandafir albastru

             Asa ca am stiut ce floricele voi desena pentru aceasta tema. Insa pentru realizarea lor am folosit tutorialul de aici  al Madalinei de la Miss Happy And Her Nails . Madalina realizeaza niste manichiuri superbe, iar trandafirii sunt pur si simplu bestiali😉 .

             Este prima data cand incerc tehnica Madalinei si nici nu am avut timp sa exersez asa ca nu prea mi-au iesit cum ar fi trebuit si va rog sa fiti un pic indulgente de mine😀. Acum sa va arat si unghiutele :

SNC02148 SNC02155

                Am folosit urmatoarele produse : base coat, Flormar nr. 305, culori acrilice si top coat .

SNC02137 SNC02138

               M-au ajutat si urmatoarele instrumente : o pensula mai subtie si una mai groasa.

SNC02139

             Sper sa va placa si sa aveti un week-en placut :* .

SNC02164

             Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce flori frumoase au realizat😉 :

20 thoughts on “T.P.A Challenge – Inspired by a flower

Lasă un răspuns

