Group Challenge: 1. Inspired by Pop Art

                   Buna!😉
           Astazi revin cu un model de manichiura in cadrul unei noi colaborari intre bloggerite, care se numeste Group Challenge. Atat colaborarea cat si temele au fost propuse de catre Georgia de la Gia Makeup Blog .
              Nu am putut sa ratez aceasta colaborare,  asa ca m-am inscris si eu🙂 . Temele din cadrul ei mi se pare super interesante si cred ca imi  vor solicita atat rabdarea cat si ambitia😀 . Sa va arat si voua despre ce este vorba :
1170832_563680677012027_569386_n
               Nu stiu de ce am stat eu cu impresia gresita😀 ca stiu despre ce este vorba in prima tema.  Eu am vrut sa-mi desenez pe unghiute niste minioni super draguti😉 .Aveam si inspiratie in ce si cum sa desenez, deoarece tocmai ce am vizionat si eu cu o mica mare intarziere Despicable Me 2😀 .
             Insa numai bine ca inainte de a ma apuca sa-mi colorez unghiile cu minioni am mai aruncat o privire mai atenta asupra denumirii temei si am dat si peste o discutie a fetelor . Asa m-am lamurit si eu despre ce era vorba, insa din pacate am ramas fara idei si fara inspiratie😦 .
              Am dat repede un search pe google si bang au aparut o multime de idei cu modele de manichiuri. Insa cum subsemnata de fata este anti-talent la desenat fete si oameni a trebuit sa ma limitez la un model mai simplu.
                Gata cu vorbaria sa va arat si unghiutele mele :
SNC02089
               Am folosit urmatoarele produse : base coat, Golden Rose nr. 202, Farmasi nr. 92, Elegant nr. 305, Gabrini nr. 379, Golden Rose nr. 222, Golden Rose nr. 99 si top coat.
SNC02078 SNC02080
                 Am desenat fundalul si scrisul cu aceste culori acrilice :
SNC02083
                  M-au ajutat si urmatoarele instrumente : o pensulita subtire si instrumentul de facut puncte.
SNC01069
                   Cred ca este pentru prima data cand imi place mai mult cum mi-am desenat unghiile de la mana dreapta😀 . Nu stiu de ce, cred ca din simplul motiv ca am avut doua maini stangi pentru aceasta colaborare, asa ca astazi am sa va arat poze cu ambele maini😉 .
SNC02092 SNC02100
                  Nu uitati sa le vizitati si pe celelalte fete sa vedeti ce modele minunate au realizat :

30 thoughts on “Group Challenge: 1. Inspired by Pop Art

Lasă un răspuns

