Review : Lac de unghii Rimmel Whitener

               Buna !😉

          Astazi  revin pe blog cu un nou review despre lacul de unghii Rimmel Whitener, All White Now.

        Dupa cum v-am mai spus intr-unul din articole am reusit preformanta de a-mi ingalbeni un pic unghiile😦 . Cum am vrut sa rezolv cat mai repede aceasta problema am achizitionat mai multe produse, printre care : lacul de unghii de la Essence Pro White Effect, pe care vi l-am prezentat aici  si lacul de unghii Rimmel Whitener, All White Now.

SNC02073

               Ce spun ei :

  • Whitener este o baza activa ce actioneaza asupra unghiei, chiar si dupa ce a fost inlaturat produsul.
  • Are un efect anti-ingalbenire.

               Ce spune eu :

  • Acest produs este un lac alb-laptos, aproape transparent pe unghii mai ales daca e dat intr-un singur strat.
  • Lasa senzatia de unghie data cu lac normal, insa arata mult mai bine.
  • Nu iti albeste unghiile ci doar creaza un efect optic de albire a lor datorita particulelor sidefate foarte mici, albastre.
  • Poate fi folosit si pe post de baza pentru a proteja unghia impotriva patarii. Unghiile mele fiind deja supuse la cat mai multe tratamente pentru a le aduce la adevarata lor culoarea nu va pot spune exact in ce masura este bun ca si baza impotriva ingalbenirii :( .

             Plusuri :

  • poate fi folosit la manichiura french, datorita aspectului sau alb-laptos;
  • il mai puteti folosi si ca un simplu lac de unghii;
  • rezista binisor, nu se exfoliaza si chiar daca sare nu prea se observa, iar daca puneti mainile la treaba se  toceste putin la varfuri.

              Minusuri :

  •  inca nu i-am gasit un minus, ma delcar multumita de acest produs

         Produsul se poate comanda online pe site-ul parfumexpress.ro la un pret de 19 lei sau se poate gasi si in magazine la preturi cuprinse intre 18-20 lei. Eu l-am cumparat pe al meu din magazinul dm. La raportul calitate/pret, il recomanda cu cea mai mare placere pentru orice manichiura si isi face foarte bine treaba in a ascunde cat mai bine unghiutele ingalbenite.

         Cam asta  a fost experienta mea cu acest produs si sper sa va fie si voua de folos :) .

4 thoughts on “Review : Lac de unghii Rimmel Whitener

    • Nu am incercat sa dau doua straturi, dar sigur nu se va mai vedea culoarea naturala a unghiei datorita particulelor sidefate foarte mici si albastre si vor fi mai mult apropiate de un alb lasptos. Promit ca voi reveni si cu poze intr-un singur strat si in doua straturi pentru a va forma o idee cat mai buna despre acest produs😉

Lasă un răspuns

