Colaborare 31 teme de manichiuri: Inspired by a tutorial

                    Buna!😉

          Astazi este timpul unui nou model de unghiute din cadrul colaborarii celor 31 de teme de manichiuri.

        Din nou nu stiu cand a trecut timpul😦 . Am fost foarte ocupata, deoarece in sfarsit plec si eu in vacanta mult asteptata😀 .Din acest motiv nu am sa fiu prezenta pe blog cam o saptamana si nici nu voi mai putea participa la colaborarea de sambata care vine. Dar am sa recuperez repede😉 .

       Si de data aceasta am fost pusa in dificultate , prin simplul fapt pentru ca nu stiam ce tutorial cu model de manichiura sa aleg😀 . Imi plac o multime si as vrea sa le incerc pe toate cat mai repede.

      Intr-un final m-am hotarat asupra unui tutorial realizat de MissJenFABULOUS, pe care il gasiti aici. Mi-a placut foarte mult, deoarece e o manichiura combinata si pur si simplu am adorat-o din prima clipa . Imi plac foarte mult modele de unghii si tutorialele realizate de ea, o puteti urmari pe Fb aici , iar pe blog aici .

      Acum sa va arat si pozele cu manichiura mea🙂 .

SNC02007

        Pentru a realiza aceasta manichiura, am folosit urmatoarele produse : base coat, Gabrini Matte Nails nr. 338, Flormar nr. 305, Gabrini nr. 336, Farmasi nr. 101 si top coat.

SNC01991

           Mi-au sarit in ajutor si urmatoarele instrumente :

SNC01992

            Sper sa va placa si voua🙂 si sa aveti un week-end placut, iar eu am fugit in vacanta :* .

SNC01994

           Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti modelele realizate de ele :

18 thoughts on “Colaborare 31 teme de manichiuri: Inspired by a tutorial

  1. Foarte fain modelul, Jen are mereu informatii pretioase de dat si lucruri interesante de aratat😀. Imi place mult cum ti’au iesit.
    Vacanta frumoasa! Te asteptam cu impresii!!

Lasă un răspuns

