Oje Golden Rose Holiday (texturate)

                     Buna!😉

           Postarea mea de astazi o dedic ojelor texturate😀 .Au fost noile mele tentatii in aceasta perioada. Din prima clipa cand am aflat despre aceste oje, am fost topita dupa ele. Sufletelul meu nu stia cum sa faca sa puna mana pe o minunatie de asta si asa am inceput sa ma interesez de ele😀 .

         Apoi intr-o seara, am vazut o poza cu noua colectie de la Golden Rose Holiday la Madalina de la Miss Happy And Her Nails . Ea a gasit pe e-cosmetic.ro aceste minunatii. Vestea ca le voi putea achizitiona pe acestea la un pret decent n-a facut decat sa ma bucure.

      Insa a doua zi, dupa ce ma hotarasem asupra unei comenzi, care urma sa fie plasata pe e-cosmetice.ro, s-a intamplat un miracol. Am avut un pic de treaba prin oras si in mica mea escapada prin magazine am gasit mult iubitele oje texturate😀 .Insa pentru inceput nu mi-am cumparat decat 2 oje texturate texturate (57 si 58) si sclipicel de la Farmasi.

           Sa va prezint si inculpatele :

SNC01941

          Cei de la Golden Rose Holiday descriu aceasta oja ca fiind un lac de unghii cu o formula inovatoare, cu textura nisipoasa ce lasa pe unghie un finisaj texturizat mat, cu infuzii de particule stralucitoare.

           Sa va arat si poze cu preferata mea, Golden Rose Holiday nr. 58.

SNC01974 SNC01970

SNC01983 SNC01984

            Aceasta oja mi se pare pur si simplu minunata, iar la soare sclipiceste asa de frumos. Insa, din pacate momentan nu ma prea pricep eu in a face poze cat mai reusite la unghiute, pentru a va arata cat de frumoasa e.

             Cum vi se par ojele texturate? Voi ati purta asa ceva?

8 thoughts on “Oje Golden Rose Holiday (texturate)

  1. Sa le folosesti cu drag :* Sunt frumoase rau ojele astea. Insa am vazut ceva si mai interesant in pozele tale. Cea de la Farmasi arata bine rau! Asteptam o manichiura cu ea cat mai curand. Pupici

Lasă un răspuns

