Colaborare 31 teme de manichiuri: Water marble

                       Buna!😉

            Postarea de astazi o  incep prin a spune cat de super mega dezamagita sunt de mine😦 .

          De ce zic acest lucru? E foarte simplu, astazi in cadrul colaborarii celor 31 teme de manichiuri am avut de facut unghiutele cu tehnica water marble. Care e cea mai urata, murdara si nedistractiva tehnica ever :(  si nu cred ca o voi mai incerca prea curand .

          Imi este si rusine de rezultatul meu😦 .Este prima data cand incerc aceasta tehnica, asa ca va rog aveti mila de mine🙂 .

        La cat de suparata sunt pe mine, nici nu am mai vrut sa postez aceasta mazgaleala, ca altfel nici nu o pot numi, dar m-am inscris la colaborare si trebuie sa ma tin de cuvant .

       Am incercat in toate felurile sa fac o manichiura cu ajutorul tehnicii water marble. Am incercat in diferite moduri si cu apa calda, rece, la temperatura camerei, am luat toate ojele la rand, dar picaturile mele nu vroiau in ruptul capului sa se imprastie in apa.

          Pentru a realiza un model de unghii cu water marble sunt doua posibilitati : umed si uscat. Am atasat doua tutoriale in caz de doriti si voi sa incercati aceasta tehnica😀 .

       Nu vreau sa va speriati de unghiutele mele, nu sunt mandra de ce am realizat, dar cand voi fi inarmata cu multa rabdare voi incerca din nou va promit🙂 .

SNC01951          Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit urmatoarele produse : base coat, Farmasi nr. 92, Farmasi nr. 128, Gabrini Matte Nails nr. 338 .

SNC01966

                Acum sa lasam unghiutele mele dezastruoase si va invit sa participati, daca vreti la concursul aniversar organizat de Carla de la Sun after Storm cu ocazia implinirii a unui an de zile de activitate in blogosfera. Vreau sa-i urez si pe aceasta cale La multi ani si la cat mai multe postari :* .

                Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce modele superbe au realizat :

16 thoughts on “Colaborare 31 teme de manichiuri: Water marble

  1. Din cate stiu eu, ojele Farmasi sunt cam groase. Am si eu una si nu imi place deloc cum se aplica. Eu admir faptul, ca ai participat si ca ai postat manichiura. Fata de alte persoane care au decis sa nu participe, e totusi ceva. Si stai linistita, in orice exista un inceput. Daca vei mai exersa, o sa iti iasa din ce in ce mai bine. Incearca cu oje Natty, Orkide sau Flormar. Eu iti recomand cu primele 2, eu numai cu ele fac. Si plus ca sunt ieftine, 2-3 lei pe o oja. Fata de Flormar care este de la 8 lei in sus😀 :*

    • Ms mult pentru incurajari :* .Am zis sa folosesc ojele Farmasi pentru ca ar trebui sa fie bune si sa pot sa fac ceva si intradevar cu ele am reusit marea mazgaleala, dar mi-am propus sa fac dupa tutorialul porpus de tine cand o sa am mai mult timp si rabadare la dispozitie.Multumesc si pentru sugestii la oje am sa le caut si voi mai incerca sa fac😀

  2. Si pe mine ma omoara mental tema asta :)) 2 ore am incercat si la mine nu e prima data :)) Eu zic ca e bine si bravo ca ai postat oricum imi place asa cum se vede de la distanta si combinatia de culori

  3. Daca nu ai invatat cum sa faci unghiile cu tehnica water marble, atunci dupa experienta de azi poti spune oricum ca ai invatat macar cum sa nu le faci cu tehnica water marble! :)) Din toate invatam cate ceva. Keep on going!!🙂

    • Da, am fost toate colege de suferinta🙂 .Da nu mi se intindeau picaturile ,ramaneau mici si nici macar nu puteam sa acopar o unghiuta , trebuie sa gasesc oje lichide si care sa se intinta. Ms pentru incurajare :* si mi-au placut cum au iesit ale tale😉

Lasă un răspuns

