Manichiura combinata : gradient & animal print

              Buna fetelor!😉

          Azi am revenit in forta😀 cu o manichiura combinata. Daca sambata nu prea am avut inspiratie, duminica lucrurile s-au schimbat.

          De aceasta schimbare, pot sa va zic ca este vinovata Carla de la Sun after Storm .Mi-au placut atat de mult unghiutele ei realizate pentru colaborare si cum de ceva vreme imi doream sa realizez si eu o manichiura cu animal print, m-am pus pe treaba.

       Momentul a fost perfect, deoarece nu prea eram incantata de modelul meu realizat pentru colaborarea de sambata. Insa, spre deoasebire de Carla ,eu am vrut sa realizez un animal print mai mare😀 .Sa va arat si pozele.

SNC01876

           Pentru realizarea acestui model, am desenat cu oja alba de la Gabrini nr. 338 cateva forme cu ajutorul instrumentului de facut punctulete  peste gradientul realizat aici  asa :

SNC01382 SNC01843

            Mai departe am folosit oja neagra de la Gabrini nr. 336 , cu care am trasat conturul punctuletelor albe si unde era mai mult spatiu am desenat cate un punctulet negru :

SNC01638 SNC01845

                La sfarsit am aplicat top coat. Mie imi place cum a iesit aceasta manichiura, sper sa va placa si voua😉 .

SNC01866

12 thoughts on “Manichiura combinata : gradient & animal print

  1. Foarte dragut modelul, imi place mai mult decat gradientul simplu.
    Si eu am pe lista un animal print de multa vreme. Nu stiu cat m-as acomoda cu el, dar as vrea sa il incerc de curiozitate. In materie de haine, l-am evitat intotdeauna… pe unghii ma tenteaza totusi😀

Lasă un răspuns

