Colaborare 31 teme de manichiuri: 28. Gradient

             Buna!😉

             Vai, dar ce repede a mai trecut timpul. Saptamana aceasta am fost ocupata si stresata la maxim cu un examen😦 .

            Sunt si un pic mai mult suparata, pentru ca mi s-au rupt doua unghiute, fiecare de la cate o mana😦 .De abia reusisem si eu sa le am un picut mai lungi si sa reziste si la mine.

            Nu am avut timp nici sa va mai prezint un review, ori un model de manichiura😉 ,dar sa ma mai si gandesc ce mani sa realizez pentru colaborare.

             Da, astazi e sambata si e timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii celor 31 teme de manichiuri. Asa ca, un pic cam tarziu, am reusit si eu sa ma mobilizez si sa-mi fac unghiutele.

             Am ales sa fac un model simplu, pentru ca nu m-am simtit cam bine si nici nu am avut mult timp la dispozitie. Desigur ca in mintea mea si-au facut loc doua modele super dragute😀 , care sper ca se vor materializa cat mai repede😉 .Sa va arat si unghiutele mele :

SNC01831 SNC01836

                Am pus doua poze in culori diferite, deoarece imi doream sa va arat ca pe degetul mijlociu este si acolo un gradient, realizat cu roz si rosu, dar din pacate nu se prea observa bine😦 .

             Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit urmatoarele produse : base coat,ojele de culoare : galbena-Elegant nr. 305, portocaliu deschis- Farmasi nr. 33, roz- Farmasi (din pacate nu mai stiu nr. ), turcoaz- Golden Rose nr. 222, rosu- Farmasi nr. 92, mov- Golden Rose nr. 202 si top coat-ul.

SNC01846 SNC01849

              Pentru inceput am aplicat base coat-ul, apoi am aplicat oja galbena, portocalie si cea roza, pe diferite unghiute.

SNC01819

                 Apoi cu ajutorul unui buretel am aplicat urmatoarele oje: turcoaz, rosu si mov.

SNC01639

             Pana cand am ajuns la rezultatul final, care sper sa va placa😉 .

SNC01823

             Nu uitati sa le vizitati si pe celelalte fete :

13 thoughts on “Colaborare 31 teme de manichiuri: 28. Gradient

Lasă un răspuns

