Colaborare 31 teme de manichiuri:27. Inspired by the supernatural

         Buna !😉

        Este sambata si asta inseamna ca astazi avem colaborarea celor 31 de manichiuri🙂 .Tema noastra a fost sa realizam o manichiura inspirata din supernatural😉 .

        Of, nici nu va puteti imagina cat de mult am asteptat sa vina si aceasta tema.Fiind un fan declarat al supernaturalului, am stiut din prima clipa ce model sa realizez.

        De ce sunt eu un fan declarat al supernaturalului? Bineinteles, datorita lui Jared Padalecki(alias Sam Winchester) si a lui Jensen Ackles(alias Dean Winchester) din serialul Supernatural😀 .Pur si simplu ador serialul, m-as uita non-stop la el.

         Nici nu va puteti imagina cate modele am avut in cap cu aceasta tema. Am vrut sa desenez si ceva simboluri sau sa scriu numele lui Sam si Dean :X , o mana insangerata😀 .Insa intr-un final am realizat acest model : l-am desenat pe Castiel, care este un inger cazut , iar inimioara si S-ul arata cat de mult iubesc eu serialul .

SNC01760         In realizarea acestui model mi-au fost de mare ajutor urmatoarele produse :

SNC01747 SNC01748

        S-a grabit sa-mi sara in ajutor si aceasta pensula :

SNC01390

           Pentru realizarea acestui model am aplicat in primul rand base coat-ul de la Rimmel (pe care am uitat sa-l pozez ).Apoi am aplicat in doua straturi oja de la Flormar nr. 305.

           Mai departe, m-am inarmat cu rabdare😀 si am inceput a desena, pe rand trunchiul lui Castiel si aripile sale.Apoi in loc de simbolurile mult dorite am desenat cate o inimioara si un S .

             Daca va place supernaturalul si inca nu a-ti urmarit serialul Supernatural, vi-l recomand din toata inima😉 .

SNC01773

             Sa aveti un week-end placut :* si sa nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete :

16 thoughts on “Colaborare 31 teme de manichiuri:27. Inspired by the supernatural

  1. He si mie mi-a placut tema si pot sa zic ca si mie imi place serialul dar l-am pierdut pe la sezonul 5…mi s-a parut ca si-a pierdut din farmec…dar a fost un serial foarte frumos, e de mai am si alte seriale preferate cu vampiri , varcolaci s.a. Foarte frumoasa interpretarea ta🙂

Lasă un răspuns

