Review :Lac de unghii Essence Pro White Effect

                      Buna !

          Astazi fac pentru prima data, oficial , un review asupra unui produs folosit😀 . Este vorba despre lacul de unghii Essence Pro White Effect.

            Acum catva timp am reusit imposibilul… nu in sensul bun insa😀 .Mi-am ingalbenit un putin unghiile😦 . Nu stiu cum am reusit aceasta performanta, deoarece am mereu grija sa folosesc base coat-ul pentru a nu-mi pata unghiutele. Unde mai pui ca am fost mereu in cautare de un base coat cat mai bun, pentru a evita aceasta problema.

            Am vrut sa rezolv acest necaz  cat mai repede asa ca am inceput sa caut lacuri-tratamente si am ajuns sa-mi achizitionez lacul de unghii Essence Pro White Effect,pe care l-am gasit pe pagina celor de la Essence la sectiunea „lac pentru albire a unghiilor”.

SNC01741 SNC01744

                  Ce spun ei :

  • Lac pentru albirea unghiilor, cun un aspect natural si cu o formula speciala anti-ingalbenire, ce ofera un efect optic de albire.
  • Poate fi folosit atat pe unghiile naturale cat si pe unghiile false cu uscare rapida.

                 Ce spune eu :

  • Acest produs, in realitatede,  nu iti albeste unghiile ci doar creaza un efect optic de albire a lor.
  • In descrierea lui, mai este precizat ca acest produs este anti-ingalbenire, aceasta insemnand ca poate fi folosit ca baza pentru a proteja unghia impotriva patarii.Unghiile mele fiind deja un picut galbene, nu va pot spune in ce masura este bun ca si baza impotriva ingalbenirii😦 .

             Plusuri :

  • poate fi folosit la manichiura french.

              Minusuri :

  •  efectul de albire nu este in mod egal pe unghie, adica baza unghiilor fiind mai roz iar marginea libera a unghiilor  fiind mai alba;
  •  la contact cu apa incepe se exfoliaze.

         Produsul se poate comanda online pe site-ul 1001cosmetice.ro la un pret de 10 lei sau se poate gasi in magazine la preturi cuprinse intre 9-11 lei.La raportul calitate/pret, il pt recomanda pentru momentele in care vreti sa ascundeti unghiutele ingalbenite.

         Cam asta  a fost experienta mea cu acest produs si sper sa va fie de folos🙂 .

4 thoughts on “Review :Lac de unghii Essence Pro White Effect

  1. Eu folosesc in prezent un base coat tot de la Essence, scrie doar protecting, fara efectul de albire si sunt foarte multumita de el, dar il am in vizor si pe acesta… You never know!😀

Lasă un răspuns

