Doua modele de manichiura

                  Buna!😉

          Astazi vreau sa va arat doua modele de manichiura pe care le-am realizat pentru concursul organizat de Catalina de la CatalliNails , cu ocazia implinirii a 2 ani de cand scrie pe blog.Ii urez si pe aceasta cale La multi ani  si la cat mai multe minunate postari :* .

         Pentru a participa la concurs trebuia sa reproducem un model de manichiura realizat de ea, insa mie mi-a fost foarte greu sa fac acest lucru😦 , pentru ca imi plac toate modelele sale, cum ar fi cele french, cele realizate cu diverse glittere, cele realizate cu oje de culoare rosie si albastra, etc. Chiar si acuma cand le enumar nu ma pot hotara.

           Insa intr-un final am reusit sa ma rezum la doua modele, bineinteles unul french si unul realizat cu culoarea rosie. Am vrut si unul cu glitter, dar cam duc lipsa de asa ceva😦 . Sa speram ca voi remedia problema😀 .Acuma sa va arat si unghiutele mele🙂 .

French3 SNC01724

                Pentru primul model, cel french am folosit urmatoarele produse : o baza de la Rimmel cu efect de albire, un sclipicel cam pe duca de la Golden Rose, de la Gabrini cele doua oje: alba nr. 338 si negru nr. 336, pietricele argintii si top coat.

SNC01728 SNC01730

            Pentru cel de al doilea model realizat am folosit urmatoarele produse : o baza de la Rimmel cu dublu efect,oja rosie de la Farmasi nr. 92,ojele de la Gabrini: alb nr. 338 si negru nr. 336, pietricele argintii si top coat.

SNC01729 SNC01730

             Mi-au fost de ajutor si urmatoarele instrumente : o pensula si doua instrumente de facut puncte, de marimi diferite.

SNC01731

                     Sper sa va placa si sa am noroc😀 . Sa aveti o zi buna :* .

French2 Model in doua culori3

7 thoughts on “Doua modele de manichiura

  1. Ce dragute sunt ambele. Si eu m-am inscris la concursul Catalinei, cu o manichiura. Insa nu am postat-o pentru ca m-am gandit sa nu se supere ea. Am inteles ca o sa realizeze o postare, in care sa includa modelele participantelor. :*

Lasă un răspuns

