Colaborare 31 teme de manichiuri: 26.Galaxies

              Buna! ;) 

          Astazi am avut de realizat Galaxy nails, asa ca  blogosfera va fi plina de diferite galaxii😉 .

         Abia asteptam sa vina si aceasta tema, deoarece eu am mai facut aceasta manichiura si acuma vroiam sa realizez si un tutorial si sa schimb modelul, dar din pacate week-end-ul e mereu ocupat asa ca am realizat, pe fuga si eu acest model😀 .

SNC01650

             Pentru inceput am aplicat o baza pentru a-mi proteja unghiutele, apoi am aplicat un strat de oja neagra de la Gabrini.

SNC01638 SNC01640

       Apoi cu ajutorul unui buretel taiat dintr-un burete de spalat vasele, am inceput sa tamponez pe unghiute rand pe rand urmatoarele culori : oja turcoaz de la Golden Rose nr. 222, apoi oja roza de la Gabrini nr. S02,oja albastra de la Gabrini nr. 397 si la sfarsit oja mova de la Golden Rose nr. 202.

SNC01639 SNC01641

             La sfarsit pentru a creea efectul de stelute am aplicat un lac cu particule aurii mici si mari  de Gabrini.

           Sper ca unghiutele mele v-au dus cu gandul departe😉 .

SNC01665 SNC01646

            Nu uitati sa treceti si pe la colegele mele sa vedeti ce modele minunate au realizat :

24 thoughts on “Colaborare 31 teme de manichiuri: 26.Galaxies

Lasă un răspuns

