Unghiute cu Minnie Mouse

              Buna!😉

           Astazi m-am reintors in copilarie😀 . Imi placeau foarte mult desenele animate cu  Mickey si Minnie Mouse, asa ca, dupa ce am vazut niste sabloane pentru unghiute cu Mickey si Minnie, m-am hotarat sa incerc sa le desenez si eu pe unghiutele mele.

             Nu prea mi-au iesit😦 , dar voi exersa pana data viitoare.

             Acum sa va arat si pozele . Sper sa va placa😉 ,

SNC01627

           Am folosit urmatoarele produse : base coat, top coat, doua oje de la Farmasi nr.92(rosu), la cea roz din pacate nu mai am numarul ei, si doua oje de la Gabrini nr.336(negru) si 338(alb).

SNC01621

          Pentru inceput am aplicat o baza pentru a-mi proteja unghiutele, dupa care am realizat modelul de pe unghii cu ajutorul urmatoarelor instrumente :

SNC01069

               La sfarsit am aplicat top coat pentru a-mi proteja manichiura.

                Sper ca v-ati intors si voi in copilarie o data cu mine😉 .

SNC01634

9 thoughts on “Unghiute cu Minnie Mouse

Lasă un răspuns

