Unghiute cu dantela

            Buna😉 , astazi vreau sa va arat unghiutele mele ciudate😀 , am fost la ora de creativitate  .Ideea mi-a venit cand am vazut la cineva pe unghiute un model dantelat si mi s-a parut asa interesant si am stat eu mult si bine si m-am gandit ce as putea sa folosesc ca sa realizez un asa model, dar sa fie si la indemana.Si bang m-a lovit o idee tare ciudata😀 , si anume sa folosesc chiar un material dantelat😀 , dar cum nu am gasit ceva potrivit am ajuns la un material folosit la ornatul floricelelor primite cadou de subsemnata😀 .Sa va arat si pozele si sa va spun cum am realizat aceasta manichiura😉 .

SNC01568

                 Am folosit urmatoarele produse :

SNC01558

                 Pentru inceput am aplicat tratamentul de la Favisan pentru unghiute exfoliate, apoi am aplicat in 2 straturi oja alba de la Golden Rose.Imediat ,dupa ce am aplicat al doilea strat de oja alba nu am mai asteptat sa se usuce bine oja si am aplicat banda decorativa albastra, pe care am fixat-o cu un betisor de lemn.

SNC01563 SNC01561

               Apoi am luat materialul si l-am taiat cu forfecuta in forme potrivite fiecarei unghiute in parte.Am aplicat lac incolor si cu ajutorul betisorului de lemn am fixat materialul pe unghiute.

SNC01564 SNC01565

                   Si la final am aplicat top coat-ul pentru a rezista cat mai mult manichiura mea😉.

SNC01581

                 Sper sa va placa si sa aveti o zi minunata :* .

10 thoughts on “Unghiute cu dantela

  1. Foarte interesanta idea si ti-a iesit frumos, eu am vazut ceva asemanator pe net numai ca a folosit plasa de genu, de la buretele de dus, pentru a imprima cu buretelul si cand inlaturi ramani dungi si in rest culoarea aplicata cu buretele sau poti daca vrei picta pe pungi si dupa decupezi si lipesti pe unghii

Lasă un răspuns

