French cu floricele

            Buna😉 , vin cam tarzior cu o postare dar am fost un pic cam ocupata.Manichiura de azi este un french cu prima mea tentativa de a face floricele prin tehnica one stroke cu culori acrilice, deoarece am reusit si eu sa-mi iau asa ceva.Am vazut la fete si tot ma batea gandul apoi mi-a recomandat cineva produsul si am zis sa le incerc😉 .Nu prea mi-au iesit floricelele, m-am cam inghesuit si recunosc ca nici nu am exersat pe hartie😀, dar promit ca ma voi stradui mai mult data vitoare.Acum sa va arat si pozele cu manichiura mea.

SNC01500

              Pentru aceasta manichiura am folosit urmatoarele produse : o baza fortifianta de la Rimmel pentru a-mi proteja unghiutele, apoi am folosit doua oje de la Farmasi nr. 121 si nr. 128, trei culori din setul meu de acrilice😀 ,peste care am aplicat un top coat tot de la Rimmel.

SNC01494 SNC01497

                  Am folosit si urmatoarele instrumente :

SNC01495

             Sper sa va placa si sa aveti o seara buna😉 .

SNC01518

4 thoughts on “French cu floricele

Lasă un răspuns

