Manichiura half moon

                 Buna😉 , manichiura mea de astazi este inspirata din colaborarea mai multor bloggerite si anume colaborarea celor 31 teme de manichiuri.Ele in fiecare sambata posteaza cate o manichiura, asa ca m-am hotarat ca astazi sa particip si eu la colaborarea lor.Pentru astazi trebuia pregatita o manichiura half moon , cum nu am incercat-o pana acuma si imi doream sa o realizez am zis ca astazi este ziua potrivita😀 .Sa va arat si tabelul cu colaborarile.

31 weeks challenge

                Aveam modelul ales dar eram in pana de inspiratie in privinta culorilor, asa ca am inceput sa ma uit prin cosuletul meu cu oje colorate si am ajuns la o oja argintie de la Diva nr. 155 si la una albastra mata sidefata de la Gabrini nr.397.

                Am folosit urmatoarele produse :

SNC01433 SNC01390

                 Pentru inceput am aplicat o baza intaritoare de la Rimmel, apoi am aplicat intr-un singur strat oja argintie.Dupa ce s-a uscat bine cu ajutorul pensulei si a ojei albastre de la Gabrini, am trasat conturul si am aplicat-o pe restul unghiei.

              Acum sa va arat si unghiutele mele,prima poza este fara top coat :

SNC01437

               Mi-au placut tare mult cum aratau si fara top coat, dar m-am hotarat sa-l aplic deoarece vreau ca manichiura mea sa reziste cat mai mult😉 .Asa arata manichiura cu top coat.

SNC01455

                  Sper sa va placa si voua😉 si sa aveti un week-end frumos.Va invit sa va uitati si la manichiurele realizate de celelalte bloggerite :

Andreea M. – http://summer-gold.com
Roxy(Beautylicious) – http://roxy-ch.blogspot.ro
Ana’s Beauty Blog – http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/

7 thoughts on “Manichiura half moon

  1. Super! Intotdeauna mi-a placut acest model, ti-a iesit foarte bine pe culorile astea. Cum ai facut forma de sus? Si eu vreau sa le incerc de multa vreme, dar inca nu am prins curaj :))

    Felicitari pentru implicarea in provocare. Dar sunt curioasa. Trebuia sa incepi de la saptamana la care au ajuns fetele si vei lua la sfarsit primele modele sau cum?😀

Lasă un răspuns

