Un fel de french

             Buna😉 , astazi vreau sa va arat ce unghiute am , mie imi sunt tare dragi😀 , deoarece in sfarsit am reusit sa-mi fac si eu o manichiura french .Mereu mi-au placut aceste modele de manichiura si mai ales cum se vad pe unghiute :X ,dar gata cu vorbitul sa va arat pozele cu manichiura mea😉 .

SNC01414

               Pentru inceput am aplicat pe unghiutele mele tratamentul de la Favisan pentru unghii exfoliate si crapate apoi am aplicat pe cele 3 unghiute benzile pentru french :

SNC01380

                Apoi am aplicat un strat de oja alba de la Gabrini nr. 388 :

SNC01382 SNC01384

               Am asteptat sa se usuce bine oja si am indepartat benzile pentru french, apoi am aplicat benzi pe unghiuta de la degetul inelar si degetul mare in forma de V, pentru a crea un costum :

SNC01385

               Apoi am aplicat un strat de oja neagra de la Gabrini nr. 336 :

SNC01386 SNC01389

               Dupa ce s-a uscat bine oja am indepartat benzile si am facut doua punctulete cu instrumentul special folosind oja rosie de la Farmasi nr. 92 :

SNC01391 SNC01387

SNC01394

                Apoi am facut doua punctulete negre si am folosit si o pensulita pentru a desena conturul celor doua punctulete rosii :

SNC01395 SNC01390

SNC01397

                   Apoi am aplicat top coat-ul si manichiura e gata🙂 , sper sa va placa😉 .Sa aveti o zi buna .

SNC01404

4 thoughts on “Un fel de french

Lasă un răspuns

