Pufosenii

                    Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat ce unghiute pufoase am avut😀 , din pacate nu le-am avut pe toate pufoase, deoarece nu prea suport catifeaua, mi se face pielea gaina cand ma ating asa ca am avut doar cateva unghiute pufoase.Sa va arat si pozele si am facut si un mini tutorial din poze😉 .

SNC01378

                Pentru inceput am aplicat tratamentul de la Favisan pentru unghii exfoliate si crapate.Am folosit urmatoarele produse pentru a realiza unghiile cu catifea: o pensula pentru a indeparta surplusul de catifea, penseta pentru a aseza catifeaua pe unghiute, catifeaua si oja Gabrini nr. 379.

SNC01339

          Am aplicat un strat de oja Gabrini nr. 379,dupa ce s-a uscat bine am aplicat al doilea strat de oja si imediat am luat cu penseta catifeaua si am inceput sa o asez pe unghie, apoi am inceput sa apas usor pentru a fixa bine catifeaua pe unghiuta mea.

SNC01345

                     Urmatorul pas a fost  sa indepartez surplusul de catifea cu ajutorul pensulei, procedand la fel pentru fiecare unghiuta in parte.Apoi mi-am dat celelalte unghiute cu oja de la Flormar, nr. 305 in doua straturi.

SNC01349 SNC01347

              Apoi am folosit instrumentul de facut punctulete, desenand pe unghiutele mele punctulete cu oja de la gabrini si trasandu-le pe mijloc, asa :

SNC01356 SNC01350

                       Mi s-a parut a fi prea simplu asa ca am mai adaugat cate o pietricica rosie, eu lipesc in felul urmator pietricelele :folosesc un betisor pe care aplic un pic de lac incolor pentru a se prinde pietricica de betisor, apoi aplic un pic de lac si pe pietricica pentru a se lipi la randul ei de unghiuta mea.

SNC01354 SNC01352

                      Si la sfarsit am aplicat un strat de top coat pentru a fixa cat mai bine pietricelele si a proteja manichiura.

SNC01365

                Sper sa va placa😉 si sa aveti un week-end placut .

4 thoughts on “Pufosenii

Lasă un răspuns

