Dor de trtr

                Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat ce manichiura mi-am facut pe unghiutele mele, o postez un pic cam tarziu😦 .Dupa cum am zis si in titlu , manichiura mea este inspirata din dorul meu pentru trtr de Loryloo care a trebuit sa plece😦 , cum trtr meu ii plac albinutele, mi-am facut pe unghiutele mele albinute care zboara in cautarea unei  flori frumos mirositoare.Si acuma sa va arat si manichiura mea😀 .

SNC01332

             Pentru inceput, am aplicat pe unghiutele mele tratamnetul de la Favisan pentru unghii exfoliate si crapate, apoi am aplicat in  2 straturi oja albastra.

SNC01271 SNC01273

                Aceasta este oja pe care am folosit-o :

SNC01274

               Apoi am folosit oja verde de la Farmasi, nr 128 pentru a desena iarba verde pe unghiutele mele.

SNC01277 SNC01276

                Mai departe am folosit o oja galbena si o pensulita subtire pentru a desena pe degetul aratator un punctulet galben:

SNC01280 SNC01278

               Apoi am folosit oja neagra de la Gabrini pentru a desena liniutele dupa albinuta, iar oja alba pentru a desena aripioarele acesteia.

SNC01284 SNC01283

                    Am folosit in continuare oja neagra si instrumentul de facut punctulete pentru a desena traseul parcurs de albinuta mea😀 .

SNC01287 SNC01285

                 La sfarsit am adugat si doua floricele pe unghiutele mele, am aplicat un  strat de top coat pentru a proteja manichiura mea cu albinute😀 .Sper sa va placa😉 .

SNC01334

2 thoughts on “Dor de trtr

Lasă un răspuns

