Un ghid al nuantelor de oja in functie de culoarea pielii

                    Buna😉 , in seara aceasta nu am pregatit un model de manichiura😦 , dar vreau sa va povestesc si voua despre un articol citit, legat de ce nuante de oja ni s-ar potrivii in functie de culoare pielii noastre.Sincer articolul mi-a placut, chiar mi-a atras atentia, dar nu stiu sigur daca as putea tine cont de acest ghid, deoarece daca eu in momentul ala imi imaginez o superba de manichiura folosind aceea nuanta care nu mi s-ar potrivi mie din punct de vedere al culorii mele de piele, sincer tot as incerca culoarea de oja respectiva😀 .Insa din punctul de vedere al ghidului eu ma numar printre persoanele norocoase😀 .Sa va zic si ce se regasea in articolul respectiv🙂 .

1. Pentru persoanele cu pielea alba. Daca mainile tale sunt albe esti considerata a fi norocoasa, deoarece ti se potriveste o gama larga de nuante, unele dintre ele interzise strict altor tipuri de piele, cum ar fi : mov deschis, rosu, roz aprins, piersica.Insa aceste persoane ar trebui sa evite culorile foarte inchise , care iti vor pune in valoare si mai mult pielea alba. Acestea ar fi: albastru inchis, verde sau galben si auriu.

2. Pentru personale cu piele medie. Daca nuanta pielii tale este una medie, atunci puteti purta fara grija culori mai deschise, chiar si metalice. Cele mai recomandate sunt: portocaliu, roz, galben, albastru, argintiu. In general, culorile deschise sunt perfecte pentru femeile cu pielea medie. Ar trebui insa sa ocoliti: rosul, movul inchis sau albastrul navy.

3. Pentru persoanele cu piele inchisa. Daca aveti pielea mai inchisa la culoare, atunci vi se potrivesc culorile mai inchise: rosu, rosu-burgund, cicolatiu, verde inchis, maron, auriu. Ar trebui insa sa evitati  culorile foarte deschise, care nu vor contrasta frumos cu nuanta voastra naturala. Printre aceastea se afla: albul, cremul, portocaliul, argintiul, rozul pal.

4. Pentru personale cu piele bronzata. Va puteti pune in evidenta bronzul cu ajutorul unor lacuri de unghii in culori mai deschise cum ar fi : ciocolatiu deschis, albastru, lila sau roz. Principiul pentru pielea bronzata este sa alegeti culori cat mai calde. Feriti-va, insa, de auriu care se va “amesteca” cu bronzul vostru si nu va arata deloc frumos.

           Sper sa va placa si sa va fie de ajutor😉 .

6 thoughts on “Un ghid al nuantelor de oja in functie de culoarea pielii

  1. Oki doki …. am înțeles….se pare că am pilea albă …așadar ar merge aproape orice culoare …doar dacă m-aș hotărî la un moment dat să mă apuc de treabă :))))

    Dar astfel de informații sunt utile. Merci!😀 Un weekend plăcut și însorit!

Lasă un răspuns

