Unghiute cu floricele uscate

                     Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat cum sunt colorate unghiutele mele , care au fost admirate si de o doamna mai in varsta, care e colega mea de banca la un curs de Expert in securitate si sanatatea in munca😀 .Da, incepand de pe data de 3 iunie am inceput acest curs de calificare, care o sa ma tina un piculet ocupata.Dar sa las scoala si sa va povestesc despre unghiutele mele, am folosit floricelele uscate pe care le-am achizitionat saptamana trecuta si mi-au placut din prima clipa😀 , mie imi place cum a iesit manichiura si sper sa va placa si voua.Din pacate nu am putut sa fac prea multe poze , deoarece trebuia sa plec si la curs😀 .

SNC01252

                  Am folosit urmatoarele produse :

SNC01247

               Pentru inceput am aplicat tratamentul pentru unghii exfoliate si crapate, apoi am aplicat oja de la Golden Rose in doua straturi.Dupa ce am aplicat cel de-al doilea strat de oja nu am asteptat sa se usuce bine de tot si am aplicat banda decorativa sperand sa se prinda mai bine si sa ramana fixata acolo cat mai mult timp, nu doar o zi😀 (am sa va tin la curent cu rezistenta ei).

SNC01244

              Apoi am luat din cutiuta cate o floricica pe care am asezat-o pe unghiuta mea sa vad cum sa o asez cel mai bine si daca e nevoie sa mai tai cu forfecuta din ea.Dupa ce am facut pentru ficare unghie in parte acest proces, am aplicat un strat de lac incolor si cu ajutorul unei pensete am luat floricica uscata si am asezat-o pe unghiuta mea si am apesat-o usor cu penseta pentru a se lipi cat mai bine pe unghiuta mea.

SNC01239

               Apoi am aplicat top coat-ul si am terminat😀 Sper sa va placa si voua😉 , o seara buna.

SNC01258

10 thoughts on “Unghiute cu floricele uscate

    • Nici eu nu ma asteptam sa se vada asa dragut, cand am incercat mai demult sa fac un model am vazut ca se vede foarta bine combinatia dintre alb si banda decorativa mov😀

Lasă un răspuns

