French cu floricele

                   Buna😉 , astazi vreau sa va arat ce manichiura draguta am eu😀 , sper sa va placa si voua. Am vrut sa incerc un french cu floricele, deoarece am vazut undeva o astfel de manichiura super draguta si mi-a placut la nebunie😉 .Dar din pacate nu am avut destul timp sa fac si un mini tutorial din poze,deoarece e week-end-ul si eu mereu sunt pe fuga in week-end .Acum  sa va arat si unghiutele mele😉 .

SNC01222

                 Am folosit urmatoarele produse :

SNC01213

                     Si m-a ajutat si urmatorul instrument😀 :

SNC01214

                 Sper sa va placa si sa aveti o zi minunata😉 .

SNC01226

9 thoughts on “French cu floricele

Lasă un răspuns

