Unghiute cu foita aurie

               Buna😉 , imi cer scuze ca nu am postat ieri nimica, dar m-am simtit foarte rau😦 .Dar revin azi cu o manichiura in forta, care sper sa va placa si sa vi se para interesanta😉 .Mie mi place tare cum se vede pe unghiute😀 .Luni l-am prins pe tata la „inghesuiala” sa zic asa, adica m-a vazut cum eram amarata si necajita pentru ca ma simteam rau si a vrut sa mi ridice moralul si mi-a cumparat cate ceva pentru unghiute😀 . Acum sa va arat manichiura mea si sa va si explic un piculet cum se realizeaza😉 .

SNC01182                    In primul rand am aplicat pe unghiutele mele base coat-ul pentru a le proteja😉 si apoi am aplicat lacul colorat de la Farmasi, care este un roz dragut, dar din pacate nu mai stiu ce numar este😦 , am aplicat doar un singur strat de oja, iar rezultatul fiind acesta :

SNC01163

                      Apoi am luat foita aurie si am intins-o pentru a putea s-mi tai din ea cu forfecuta ce bucatele imi trebuiau mie.Apoi am aplicat un strat de lac incolor peste unghiuta, pe care am aplicat cu betisorul  foita si am pozitionat-o pe detetelul meu, dupa care am presat usor cu degetul foita.

SNC01164 SNC01165

                              Acestea sunt produsele pe care le-am folosit :

SNC01168

                    Sa va mai arat ce produse mi-a luat tata :

SNC01152 SNC01155

SNC01160

                            Sper sa va placa😉 , mie mi place rau tare efectul la aceasta manichiura, mai ales cum se vede la soare😀 .

SNC01197

2 thoughts on “Unghiute cu foita aurie

  1. Oh, achizitii zdravene!!😀 Sunt tare curioasa ce vei face cu pietricelele, au o culoare super!
    Manichiura cu foita nu prea e genul meu, nu as folosi-o, dar e simpatica pe unghiile tale.

Lasă un răspuns

