Fluturasii ;)

              Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat cum am eu facute unghiutele😀 .Si daca nu v-ati dat seama din titlu va zic eu😀 e vorba despre a doua mea tenativa de fluturasi😉 .Imi sunt tare dragi fluturasi, adica sincer sa fiu, sunt topita dupa ei, dupa cum puteti observa si din denumirea blogului meu😉 si mi-as dori sa am si curajul de a avea tatuat un mic fluturas undeva😀 .Sa va prezint si manichiura mea si iar m-am grabit sa mi fac manichiura si nu am mai facut si poze ca un mic tutorial😦 .

SNC01077

                   Pentru aceasta manichiura am folosit urmatoarele produse :

SNC01066 SNC01068

                       Nu va recomand sa folositi lacul/tratamentul de la essence si apoi sa va faceti unghiutele, deoarece se vor decoji😦 .

                       Am folosit si urmatoarele instrumente :

SNC01069

                   Am sa va arat si prima mea tentativa de fluturasi pe unghiutele mele, inca nu ma obisnuisem sa nu mai ating cuticula cu lacul colorat😀 .

SNC00615 SNC01083

                        Sper sa va placa😉 , o seara buna :* .

2 thoughts on “Fluturasii ;)

Lasă un răspuns

