Manichiura galaxy ;)

                Buna😉 , in seara asta vreau sa va zic ca imi pare tare rau ,dar nu am avut cum sa realizez o noua manichiura😦 , in momentul de fata unghiutele mele au un tratament pe ele.Dar nu vreau sa nu postez ceva, asa ca vreau sa va prezint una dintre primele mele tentative la o manichiura interesanta, pe care am vazut-o pentru prima data intr-o revista si m-am indragostit pe loc de ea😀 .Am purtat-o cu foarte mare drag si m-am distrat facand-o, dar din pacate eram la inceput asa ca o sa vedeti unele greseli😉 .Si acum sa va arat si poze cu ea.

SNC00376

                          Am folosit urmatoarele produse :

SNC01058 SNC01059

                    Am folosit si urmatorul instrument sa zic asa , e vorba despre un buretel „furat” din bucataria mamei😉 , pe care l-am taiat in cubulete mici, usor de manevrat.

SNC01061

                       Sper sa va placa😉 .

SNC00384

7 thoughts on “Manichiura galaxy ;)

Lasă un răspuns

