Super fericita :)

               Buna😉 , tot ma tin de cateva zile bune sa fac si eu aceasta postare in care sa ii multumesc Saschei  pentru premiul acordat :* .Sunt foarte incantata de acest premiu, le-am folosit cu mare drag si  sunt foarte bune pilele, chiar le recomand, in concluzie imi plac foarte mult. Acum am si cum sa-mi iau pila dupa mine datorita etuiului frumos desenat, deci nu am cuvinte, e superb.

SNC01029

             Abia asteptam sa ma intorc din vacanta sa primesc coletul mult asteptat, care vreau sa va zic ca a fost superb decorat de catre Sascha, vreau sa va zic ca este mega talenta , deseneaza superb, tare as fi vrut sa va arat si voua coletul si toate pozele pe care le-am facut, dar din pacate nu mai pot sa fac acest lucru deoarece aparatul meu a luat-o razna si am ramas fara pozele respective😦 , inclusiv si manichiura mea cu trandafirasi.Am vrut sa refac pozele toate, numai ca nebuniciul meu de catel i-a fost si lui atat de draga cutiuta frumos decorata si mi-a furat-o si s-a distrat cu ea😦 .Si uitati asa am ramas eu si fara poze si fara cutiuta .Asa ca am sa va arat doar 2 poze refacute seara😦 , offff. Si acum sa va arat minunatele mele pile😀 , pe care le-am laudat la toate prietenele mele😉 .

SNC01027

                       Gata am terminat😉 , cred ca v-am inebunit cu premiul primit, numai ca am fost foarte fericita sa-l primesc, o seara buna sa aveti :* .

4 thoughts on “Super fericita :)

Lasă un răspuns

