Un pic de rosu ;)

            Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat cum sunt colorate unghiutele mele😀 .Sper sa va placa si voua, e un model destul de simplu si dragut😉 , eu am vrut sa-mi fac un alt model dar nu mi-a iesit si am renuntat la el😦 . Modelul respectiv se facea cu o pensulita evantai si cred ca ori am luat eu o pensulita care nu e buna ori se realizeaza numai cu vopsele acrilice, iar eu momentan pe unghiutele mele ma joc numai cu oje😀 .Dar am de gand sa-mi largesc orizontul si cu vopsele acrilice😀 .Si acum sa va arat si modelul de unghiute😀 .

SNC01002

                  Imi place tare mult cum se vede oja rosie pe unghiute si dupa ce am facut aceasta manichiura mi-a venita in cap o alta idee de manichiura tot cu culoarea rosie, pe care am sa o realizez un pic mai tarziu😉 .

                       Am folosit urmatoarele produse :

SNC00996

                       Si am folosit si acest instrument :

SNC00994

                       Sper sa va placa :* .

4 thoughts on “Un pic de rosu ;)

Lasă un răspuns

