Floricele ;)

                  Buna😉, am revenit din mini vacanta cu forte proaspete si cu floricele pe unghiute,;) . Am avut pregatita o alta manichiura pentru astazi si mai exact tranfirasi albastri si rosi, dupa care sunt inebunita, insa aparatul meu m-a tradat😦, nu stiu ce a avut cu mine dar mi-a papat pozele :((((, asa ca am facut alte floricele .Sper ca ati avut un Paste superb inconjurat de cei dragi voua😉 . Si acum sa va arat si unghiutele mele😀 .

SNC00979

               Offff sunt asa de trista ca s-au sters pozele cu trandafirasii mei, erau asa frumosii😦 , voi fi mai atenta data viitoare .

                Am folosit urmatoarele materiale pentru aceasta manichiura :

SNC00984 SNC00985

                  Am folosit si acest instrument pentru a desena floricelele si dungile :

SNC00987

                    Sper sa va placa😉 .

6 thoughts on “Floricele ;)

  1. Chiar imi plac floricelele! Sunt scumpele! Dar … o intrebare: cum de ai timp sa iti faci o astfel de manichiura la cateva zile … Mi se par minunate, dar eu sunt un dezastru total la asa ceva :))

    • Ms mult :*, momentan am timp pentru manichiura😉 , dar daca vei incerca si tu incetul cu incetul ai sa ajungi sa le faci foarte repede, eu una am inceput sa-mi fac unghiutele cand vroiam sa ma destresez si sa uit de toate😉 si asa am inceput sa caut si modele noi si tot asa😀 . Am sa incerc de acuma sa mai fac si tutoriale😉

  2. Imi place mult cum iti sta cu nuanta nud de la Flormar🙂
    Cat despre trandafirasi, eu sunt norocoasa si i-am vazut deja, dar pentru celelalte cititoare, e musai sa repeti manichiura!

Lasă un răspuns

