Iepurasi :D

          Buna, daca toate fetele au postat ideii de manichiura de Paste am zis sa fac si eu o asemenea isprava inainte de  a pleca in concediu😀 , m-am tot gandit cum sa fac si cum sa fac si eu un model dragut insa am cam fost in pana de ideii asa ca am facut un model simplu si interesant, nu prea am avut mult timp la dispozitie😦 , dar asta este si acum sa va arat si modelul.

SNC00953

                        Am folosit urmatoarele produse :

SNC00939 SNC00940

                         Am folosit si urmatoarele instrumente :

SNC00942

                             Sper sa va placa si sa aveti un Paste fericit alaturi de cei dragi  :* .

SNC00946

2 thoughts on “Iepurasi :D

Lasă un răspuns

