Un fel de zmeu

          Buna😉 , vreau sa va zic in primul rand de ce am numit asa aceasta manichiura, mi-am dorit sa-mi fac pe unghiute un model cu zmeu, deoarece mi-am adus aminte zilele trecute de copilarie si tare ma mai fascinau pe atunci zmeile. Asa ca m-am pus pe treaba si am facut si un tutorial pe aceasta tema , numai ca nu prea mi-au iesit cum trebuie😦 , norisori nu prea sunt norisori si tot asa, nu prea sunt multumita de rezultat. Acuma sa va arat si manichiura😀 .

SNC00934

                 Pentru inceput am aplicat tratamentul meu pentru unghiute si apoi oja de la gabrini, nu prea se vad bine, deoarece am uitat sa le fac poze si le-am facut acum tarziu😦 .

SNC00955SNC00921

                 Apoi am folosit un albastru deschis pentru  a mai deschide un pic culoarea si a da senzatia de cer, am mai folosit si alb pentru a crea norisori prin tehnica buretelului.

SNC00922

SNC00923 SNC00925

                    Apoi am trasat cu oja roz 4 punctulete, pe care apoi le-am unit si am facut zmeul.

SNC00926 SNC00927

                      Urmatorul pas a fost sa trasez conturul zmeului cu negru si sa fac si  fundite😀 .

SNC00931 SNC00928

                           Apoi am facut si conturul funditelor, am aplicat top coat-ul si gata😀 .

SNC00932 SNC00937

              Vreau sa mai fac o data aceasta manichiura, dar altfel si sper sa fie realizata mult mai bine.O seara buna😉 .

Lasă un răspuns

