Flori de cires si litere japoneze

            Buna😉 , astazi vreau sa va arat ce unghiute am avut zilele astea si mi-au fost tare dragi mie😀 .Cand m-am apucat sa-mi fac unghiutele am vrut sa imi fac ramuri de copaci infloriti ,deoarece ma inspirase mica mea livada inflorita😀 , dar parca nu prea ma atragea ideea ca toate unghiutele sa fie  la fel si m-am gandit ce sa mai desenez pe unghiute si mi-am adus aminte ca vroiam sa-mi fac un print cu litere  japoneze😀 asa am ajuns sa  fac o combinatie din cele doua😀. Am dat  fuguta pana la iubitul meu, deoarece mie mi s-a stricat imprimanta si cu ajutorul lui google am tradus un text repede in japoneza si m-am apucat de printat😉 .Ca sa mi se transfere cat mai bine literele pe unghiute am bagat hartiuta printata in spirt si am lasat-o cateva minute apoi am asezat-o peste unghiuta si am apasat pe ea mai mult de 20 de secunde😀 si mi-au aparut litere japoneze pe unghiute😀 .Acum sa va arat si rezultatul.

SNC00915

                   Am folosit urmatoarele produse :

SNC00908

                Am folosit si urmatoarele instrumente :

SNC00903 SNC00906

                 Sper sa va placa si voua😉

2 thoughts on “Flori de cires si litere japoneze

Lasă un răspuns

