Un fel de french

                Buna😉 , astazi vreau sa va arat ce manichiura am avut zilele astea , mie imi place foarte mult acest model si nu l-am mai avut pe unghiute de foarte mult timp.Imi place acest model, deoarece ador manichiura french😀 si eu cum nu prea reuseam sa am o manichiura french😦 , pentru ca mereu imi rup cate o unghiuta asa ca imi faceam un altfel de french😀 si mai exact pe diagonala. Cu aceasta manichiura am participat si la concursul organizat de Sascha pentru unghiute bine ingrijite si sanatoase. Acum sa va arat unghiutele mele😀 .

SNC00900

                  Pentru aceasta manichiura am folosit urmatoarele produse :

SNC00902

                  Am mai folosit si acest instrument cu care am facut petalele la flori si  puntuletele albe si negre, pe care apoi am trecut cu varful subtire.

SNC00903

                Sper sa va placa, sa aveti o zi buna😉 .

7 thoughts on “Un fel de french

  1. Pingback: Super mega fericita | Addicted to Butterflies

Lasă un răspuns

