Caviar nails

                    Buna😉 , vreau sa va arat cum am avut facute unghiutele mele zilele astea , mie mi-au fost tare dragi, dar au mai avut si alti admiratori😀. Am vrut sa fac un tutorial pentru ele , dar a trebuit sa plec de acasa asa ca m-am grabit😦 . Vreau sa va zic k aceasta manichiura desi pare pretentioasa s-a „comportat” destul de bine, deoarece am facut si curatenie si spalat vase si gatit😉 , bilutele au rezistat 3 zile , insa nu pot sa spun acelasi lucru si despre benzile decorative care au rezistat doar cate o zi😦 , asa ca in seara asta le-am zis pa-pa😀 . Sa va arat si rezultatul .

SNC00828

                      Am folosit urmatoarele produse :

SNC00833SNC00836SNC00855

                 Bilutele acestea multicolore le-am facut eu printr-un mixt facut din cele trei cutiute cu bilute pe care le-am achizitionat acum cateva zile , puteti si voi sa faceti ce mixt doriti😉 .

Sper sa va placa😉 .

6 thoughts on “Caviar nails

    • Chiar nu stiu ce sa mai zic in privinta benzilor , o dezamagire in aceasta privinta, am folosit acelasi top coat pentru bilute si pentru benzi, au rezistat bilutele si benzile nu😦

Lasă un răspuns

