Sushi nails

                Buna😉 , astazi vreau sa va arat ce model dragut am avut pe unghiute , am vrut sa-mi fac altceva dar mi-am facut aceasta manichiura😀, cam asa mi se intampla de fiecare data , vreau prea multe😉 . Am avut un picut de treaba si am cam intarziat sa postez aceasta manichiura .Acum sa va arat unghiutele mele😀 .

SNC00784

                 Am folosit urmatoarele produse😀

SNC00789

                 Am folosit si urmatoarele instrumente :

SNC00787

                       Sper sa va placa si sa aveti o duminica placuta😉 .

2 thoughts on “Sushi nails

Lasă un răspuns

