Golden Rose Jolly Jewels nr. 115 ;)

                 Hello😉 , va eram datoare cu o postare cu noua mea achizitie , care mi-a facut inimioara sa tresare cand am vazut-o pentru prima data in manuta mea , deoarece mi-am dorit-o foarte mult😀 . Imi pare tare rau ca nu pot sa postez cat mai des modele de manichiuri pe blog datorita unghiutelor mele care sunt cam bolnavioare si pana cand voi reusi sa le indrept nu pot sa abuzez de lacurile de unghii si de dizolvant😦 . Si acum sa va arat unghiutele mele😀 .

SNC00808

                  Produsele folosite :

SNC00802

                    Poate daca am unghiutele frumos colorate va veni si primavara mai repede, ca tare m-am mai saturat de frig😦 .Am fost tare fericita cand am gasit pe langa portita mea un buchetel de toporasi , nu stiu cum a ajuns dar ma bucur tare mult ca a ajuns la mine😉 .

Fotografie0182

                         Sa aveti o zi minunata😉 .

9 thoughts on “Golden Rose Jolly Jewels nr. 115 ;)

Lasă un răspuns

