Geometrie pe unghii ;)

             Buna😉 , astazi am vrut sa-mi fac un model interesant pe unghii dar nu stiam exact ce😦 , am incercat ceva dar nu mi-a iesit si asa am ajuns la modelul pe care il am acum pe unghiute. Vreau sa va zic ca si tatal meu  a fost intrigat de modelul meu de pe unghiute ( lui i-au placut marea majoritate de modele, pe care le-am avut pe unghiute de cand a inceput pasiunea mea ) si m-a intrebat ca de ce imi fac eu mereu pe unghiute tot felul de chestii si folosesc o multime de culori , iar vedetele se dau pe unghiute doar cu o culoare de oja , gen negru sau rosu. Raspunsul meu pentru tata a fost foarte simplu si a fost cam asa : ” Mai tatoi, mie pur si simplu imi place sa-mi colorez frumos unghiutele , iar ele poate sunt ocupate cu altceva😛 „. Si acum sa va arat si modelul meu de unghiute :

SNC00772

            Produsele pe care le-am folosit

SNC00765  SNC00767

             Instrumentele folosite

SNC00766

            Sper sa va placa si voua😉

4 thoughts on “Geometrie pe unghii ;)

  1. Barbatii astia… trebuie mereu sa se bage ei in treburile noastre :))) Asa si Pingu azi, dupa ce mi-am facut eu papionul… „ce faci cu el?”, „unde il pui tu?” etc :))

Lasă un răspuns

