Some vintage roses

         Buna😉 , in seara asta vreau sa va arat cum am eu unghiutele colorate, am un model cu trandafirasi vintage, realizati printr-o tehnica noua pentru mine😀 .Vroiam de mult timp sa-mi fac un model cu trandafirasi si am tot amanat, deoarece consideram ca nu aveam cele necesare😦 pentru modelul dorit, iar norocul meu a fost sa descopar aceasta tehnica pe care am vrut sa o incerc😀 si asa am ajuns la acest model.

SNC00762

                Produsele pe care le-am folosit

SNC00749

SNC00750

              Instrumentele folosite

SNC00752

          Sper sa va placa si voua😉 , o seara buna.

6 thoughts on “Some vintage roses

Lasă un răspuns

