Watercolor marble

        Buna🙂 , in seara asta vreau sa va arat ce unghiute mi-am facut astazi , dupa ce m-am suparat pe blogul meu de pe blospot care a luat-o razna, deoarece am vrut si eu o amarata de tema cu fluturasi care mi-a umplut blogul cu probleme, asa ca i-am zis adio😀 .Am fost la inceput un pic reticenta  in legatura cu modelul unghiutelor, dar apoi rezultatul mi-a placut la nebunie🙂 .E un fel de water marble dar fara apa si au fost realizate cu o punguta de plastic „furata” din bucataria mamei😀 . Vreau sa va zic ca m-am distrat facandu-le, insa treaba grea a inceput cand a trebuit sa le curat. Sa va arat rezultatul .

SNC00710

     Produsele pe care le-am folosit

SNC00711

      Sper sa va placa si voua😉

6 thoughts on “Watercolor marble

Lasă un răspuns

