Puzzle nails

          Buna seara🙂 , vreau sa va spun ca aseara stiam cum vor arata unghiutele mele pentru postarea de astazi insa totul a fost dat peste cap de o patura alba care s-a asternut peste tot, inclusiv peste zambilele mele din gradinita care mai aveau un picut si infloreau .Eu, fiind o mare iubitoare de zapada, am fost pusa astazi la grele incercari si anume : daca sa-mi fac unghiute cu fulgisori si oameni de zapada sau ceva specific sezonului de primavara.In cele din urma am ajuns la rezultatul final de a desena un puzzle pe unghiutele mele🙂.

SNC00685

          Produsele folosite pentru manichiura

SNC00668

           Instrumentele folosite

SNC00669

      Sper sa va placa🙂

6 thoughts on “Puzzle nails

  1. Arata bine trantor!! Uh, si base coat-ul ala frumos… ♥😀
    Si eu eram in dubii azi dimineata, dupa ce am vazut zapada, daca sa imi fac, pentru ultima oara, un model de iarna pe unghii… in cele din urma am decis sa le curat si sa le las sa respire o zi, mi le pictez maine… in culori de primavara totusi🙂

Lasă un răspuns

