Îngriirea unghiilor

                     tratamente_unghiiNeaţa🙂 postarea mea de astăzi are legătură cu îngrijirea unghiilor. Am să încep prin a vă spune că eu fac parte din categoria celor care suferă din cauza unghiilor😦 , pentru că le am mereu rupte, exfoliate și scurte, am tot încercat tot felul de tratamente şi încă mai încerc sper să găsesc unul potrivit şi pentru unghiuţele mele😀 .
                 În primul rând vreau să menţionez  că cei mai mari duşmani ale unghiilor sunt produsele de curăţenie care conţin foarte mult clor. De aceea, este bine să vă acoperiţi mâinile cu mănuşi din plastic atunci când folosiţi aceste produse.
                Un alt truc foarte eficient, este să vă ungeţi seara, înainte de culcare, fiecare unghie cu vitamina E. Desfă o capsulă de vitamina E şi masează unghiile cu uleiul din capsulă. Astfel, vei obţine nişte unghii mai rezistente şi mai hidratate. Eu folosesc acest produs.

SNC00655
               Un alt tratament eficient pentru hidratarea unghiilor și a mâinilor este cel obţinut din miere de albine amestecată cu ulei de migdale. Și dacă vreţi rezultate rapide, puteţi lăsa această cremă să acţioneze toată noaptea. Nu uitaţi să vă acoperiţi mâinile cu o pereche de mănuşi.
               Foarte multe dintre noi avem prostul obicei să ne folosim de unghii atunci când vrem să desfacem ceva, să rupem sau să dezlipim. Pentru astfel de lucruri există unelte speciale ca foarfeca sau cuţitul. Aşa că încetaţi să vă mai folosiţi de unghii atunci când vreţi să rezolvaţi ceva, ceea ce eu mai mereu uit sp fac acest lucru :d .
             Un alt pas foarte important pe care trebuie să-l faceţi dacă vreţi să aveţi nişte unghii sănătoase și frumoase este să vă schimbaţi dieta. Da, mâncarea pe care o consumăm joacă un rol foarte important pentru sănătatea unghiilor noastre. Pentru că unghiile sunt făcute din proteine au nevoie de acestea pentru a arăta bine. Aşa că, e timpul să consumaţi mazăre, ovăz, seminţe, nuci, ouă şi carne slabă, alimente bogate în proteine. De asemenea, calciul este şi el foarte important pentru sănătatea unghiilor. Consumaţi legume cu frunze verzi, produse lactate sau seminţe de susan. Vitaminele sunt şi ele importante pentru unghiile voastre. Vitaminele B şi C întăresc unghiile şi le ajută să crească.
                   Aceste lucruri fiind spuse vreau să vă prezint un produs pe care l-am cumpărat aseară de la plafar, care a costat 8 lei, pe care vreau să-l testez şi am să revin cu păreri asupra acestui produs.

SNC00656
              Sper să vă fie folositoare acestă postare şi voi mai reveni cu postării pentru îngrijirea unghiilor🙂 .


13 thoughts on “Îngriirea unghiilor

  1. mie mi se intampla sa mi se exfolieze cuticulele si am niste pielite si nu imi plac ……functioneaza cu uleiul de masline si lamaia?

    • Frigul e un mare dusman al mainilor si unghiilor, ca sa-ti refaci cuticulele trebuie sa le hidratezi, eu folosesc crema de maini de cate ori pot intr-o zi si incearca in fiecare seara sa-ti faci un masaj la cuticule cu ulei de masline amestecat cu ulei de ricin si sa le lasi pe timpul noptii

  2. Am o pielit sub unghii care este foarte enervanta si unghiile imi sunt putin denivelate si parca au niste gaurele mici, iar cuticulele imi sunt foarte mari si urate, ce sa fac????😦

Lasă un răspuns

